środa, 2 lipca 2014

Niespodzianka



RODZINA SIĘ POWIĘKSZA!!! POMOCY!

Psia rodzina, która wybiera się do Domu Tymianka, już zdążyła się powiększyć...
TRZY ok. 2-miesięczne szczenięta jeszcze INNEJ (O Boże!!!) bezdomnej suczki z tamtych okolic ktoś przyniósł do lecznicy, w której Ewa Alicja ratująca tamtejsze biedy zawiozła kolejną wiejską kotkę na sterylizację. Pieski muszą stamtąd zniknąć, albo lecznica wyśle je na koszt gminy do... zgadniecie? Do Radys.
A więc zamiast pięciu kluseczek mamy OSIEM plus trzy dorosłe psy.
A mamy dopiero środę!

BARDZO DZIĘKUJĘ ZA POMOC, KTÓRA JUŻ ZACZĘŁA NAPŁYWAĆ I NADAL MUSZĘ PROSIĆ O JEJ KONTYNUACJĘ!

Fundacja „Dom Tymianka”
Kołaki Kwasy 8
06-406 Opinogóra Górna

52 1090 1694 0000 0001 1684 9209


paypal: fundacjadomtymianka@gmail.com

z dopiskiem: psy z Podlasia

BĘDZIE POTRZEBNA KARMA DLA MAŁYCH SZCZENIĄT W DUŻYCH ILOŚCIACH!
JEŚLI KTOŚ ZECHCE WESPRZEĆ PSY MAŁE I DUŻE KARMĄ, PROSZĘ WYSYŁAĆ NA ADRES FUNDACJI podany przy numerze konta


5 komentarzy:

  1. poszło totem błyskawicy kilka talarów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogonki ze zdjęcia skradły moje serce i urabiam małżonka, ale on się boi o nasze koty i chyba w ogóle boi mieć psa, choć psy lubi bardzo. Ja bym chciała adoptować sobie choć jednego, bo może nasze neurotyczne koty nie rozchorowałyby się z niepokoju na widok szczeniaka... Póki co - dodatkowe wsparcie finansowe posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno, nie ma powodu o obawy wobec kotów, a szczeniak świetnie im zrobi na "neurotyczność". ostrzegam, że od soboty ogonki będę miała u siebie i bedę atakować zdjęciami!;-) Bardzo dziękuję za wsparcie!

      Usuń
  3. Moja nowa podopieczna też już dojechała.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. An-no bałam się bardzo co będzie wyprawiała moja nieobliczalna kocica po wzięciu psa ze schroniska -po dwóch tygodniach docierania wszystko było ok. Kot nawet złagodniał i stał się spokojniejszy wobec ludzi, a potrafiła gryźć po łydkach i na plecy skakać. Tak że nie bój się. Strasznie żałuję Ori że tak daleko mam do ciebie, postaram się u Hany dla ogonków po niedzieli nowego anioła wylądować. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń