piątek, 9 marca 2012

Kiedy potwory kładą się spać...

9 komentarzy:

  1. Jakie cudne. A moje dwa potwory (suczka - 5 lat i kotka - 14 lat) za nic nie chcą się zaprzyjaźnić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tofik jest najcudowniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nusia jest moją absolutną faworytką, wzrusza mnie tak, że mi się miękko robi na sercu i w każdym poście wypatruję jej uroczej mordki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne, dlaczego moja Miśka jest taki samolub? Ściskam serdecznie wszystkie łapki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Są niesamowite Te zwierzaki,ostatnie zdjecie mnie totalnie powala:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż się uśmiechnełam na widok tych zdjęć:)Takie klimaty lubię-chyba jak każdy:)Smutno mi bardzo kiedy piszesz o smutnych sprawach ale i o takich trzeba pisać.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko je całować, miziać, miętolić...:)))

    OdpowiedzUsuń