środa, 15 czerwca 2011

Pełnia sezonu na truskawki

14 komentarzy:

  1. poproszę kobiałeczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę pełen koszyczek takich truskawek..:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam!
    Wysmarowałaś kobiałki kocimiętką czy co? ;-)
    Ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń
  4. Znaczy im więcej się koszyczków ustawi, tym więcej kotków się zejdzie ?... :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Groszeczek widzę się "wylał" :-) Uwielbiam truskawki!!!
    Buziaki, DorotaC

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja truskawki lubię też poza sezonem:)))
    Pozdrawiam Ciebie i Truskaweczki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie ciekawi jak te truskawki tam wchodzą, chciałabym to zobaczyć, przodem czy tyłem... że im pałąk nie przeszkadza.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja mam w domu 6 czterodniowych "poziomek" !!!!!!
    :)))))))))))))))))))))))))))
    mru mru

    OdpowiedzUsuń
  9. Najsłodsze truskawki w sezonie!

    OdpowiedzUsuń
  10. A gdzie cukier i śmietanka?;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Człowiek komentuje, a tu mu zeżera komentarz. I jeszcze nie pamięta ten człowiek co uprzednio napisał;)To dziś już tylko dodam,że bardzo dorodne i puszyste masz w tym roku truskaweczki:)
    Uściski ślę i mrautaczenia sezonowe:)

    OdpowiedzUsuń