czwartek, 23 kwietnia 2009

Ori też ma!


Ori pęka z dumy i szczęścia, bo dostała wyróżnienie z biedronką i z serduszkami i to od kilku osób! Właściwie Dom Tymianka dostał te przemiłe dowody na to, że ktoś docenia zwariowaną miłość Ori to wszelkich stworzeń i serdecznie, serdecznie dziękuje!

Teraz przyjemność nagradzania:-), bo okazało się, że te serduszka i biedronki uprawniają Ori do przekazania ich dalej. Chyba większość dziewczyn, które Ori zamierza obdarować, już jest wypełniona wyróżnieniami po dach, ale nic to. Ori wyróżni te ukochane blogi, które odwiedza nałogowo, chociaż często "milcząco", bo ma dziwne problemy techniczne z umieszczaniem komentarzy, szczególnie na stronach Nettiki, Magody i ... własnej. Dlatego nie odpowiada na komentarze na swojej stronie, mimo iż bardzo je ceni. To nie jest kwestia złego wychowania, tylko złego internetu. Ulubionych blogów jest, oczywiście, jeszcze więcej, ale co robić?

A więc:

Raincloud z Art Finds - za to, ze jest niezwykłą młodą artystką, która na swoim blogu pokazuje dzieła innych wspaniałych artystów. Sama posiada równie ciekawe rzeczy, ale uparła się ich nie pokazywać.


Eliza z Utkane z Marzeń - za to, że jest istotą utkaną z uroku osobistego, niezwykłej dobroci, wrażliwości i gigantycznego talentu


Kamila z Zakamrka - wiadomo, za co, co tu wyjaśniać:-)


Kass ze Smaków i Aromatów - za ciepłą aurę, jaką wytwarza wokół siebie i za zwierzyniec otoczony miłością, często bywający w kuchni:-)


Jo-hanah z Wrzosowej Polany - za dobroć, wrażliwość, serdeczność, którą obdziela innych, no i za prześliczności, które wytwarza i za kotostan:-)


Magoda - za to, ze nas inspiruje, pobudza do odwagi w spełnianiu marzeń i w ogóle, dużo tego jest! Ori upomina Magodę, zeby przestała bazgrać na blogu, tylko napisała i wydała ksiązkę!!!!


Nettika z Nostalgii w tle - za zwiewność klimatu, jaki wytwarza na swoim bajkowym blogu, tylko trochę za rzadko...


An-na z Waniliowo - za kuchnie w wydaniu... intelektualnym, no i za kota w kuchni! Ale na mail mogłabyś wreszcie odpowiedzieć:-)


Zielicha z Pokoiku Zielichy - za wyjątkową atmosferę miejsca, które stworzyła, które mozna by nazwać magicznym, gdyby to słowo nie było tak oklepane


Komarka z Everycakeyoubake - za pyszności, ale przede wszystkim za odkrycie powiązań między dobrą kuchnią a obecnością kota!


Ori pozałatwiała przy okazji kilka prywatnych spraw:-) i przy okazji obwieszcza, że chciałby rozdać parę prezentów. Jeśli ktoś ma ochotę przygarnąć dowolne zdjęcie z blogu ( wszystkie autorstwa Ori), proszę o napisanie na adres mailowy podany w profilu.

9 komentarzy:

  1. Dziękuje za miłe słowa , na zdjęcie nie umiem się zdecydować ...wszystkie są tak cudne , kojące mą duszę .. Pozdrawiam cieplutko i słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za wyróżnienie i piękne słowa.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ori - dziękuję najserdeczniej! Kurcze słów mi brak! Napiszę.
    Uściski dla Ciebie i całej kosmatej gromadki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj kobietko, kobietko! :) Dzięki wielkie za pamięć (ja wiedziałam, że jeszcze mi to "niepokazywanie" wypomnisz) ;) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ori ale mnie zaskoczyłaś! Bardzo mi miło że wyróżniłaś mnie i blog, oj urosłam....Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. He he - jeszcze się śmieję. Ori to znowu ja. Przeczytałam Maćkowi twój komentarz na blogu Elizy o nominacji dla mężów świrniętych kobiet. Powiedział, że jak świrniętych to on nominację przyjmuje. Pozdrowienia dla Pana Tymianka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ori, pieknie Ci dziękuję za tak wspaniałe słowa:)Chyba je normalnie wydrukuję i w ramki oprawię, tak mi się zrobiło miło po ich przeczytaniu i jestem baaardzo dumna,że ktos o mnie tak myśli:)Mąż też dziękuje i generalnie nie ma nic na przeciw, żeby być mężem świrniętej kobiety:)Zdjęcie to ja oczywiście bardzo pragnę posiadac ,bo są wspaniałe!!!! Napiszę jutro, bo dzisiaj nie dam już rady. Jeszcze raz pieknie dziękuję!
    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. kociaki u Ciebie normalnie zawsze mnie rozbrajają swoją słodziakowością :)

    i dlatego u mnie czeka na Ciebie wyróżnienie :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń